Alla inlägg den 31 oktober 2008

Av Malin - 31 oktober 2008 18:30

Yes, ikväll blire lite sjunga av!

Martina har lyckats få ut oss från denna lägenhet.

Som hon sa, det var alldeles för länge sen vi festade ihop, och så kan det ju faktiskt inte vara. Näe, så därför är nu vinaren öppnad och jag jobbar på humöret, som inte va på topp när jag kom hem från jobbet.
Men nu så... :o) Får se vart vi hamnar, men vi ska iaf iväg och sjunga lite karaoke, eller kaj - åke... Sen kanske det blir Oscar och Open. Det var ju ett tag sen man var på den tillställningen också.

Vi repade igår, det gick så där. Men kul är det alltid. Fast jag spelade lite klaviatur igår och det är jag inte van vid. Och när jag måste sjunga samtidigt blir det mest bara kaos. Vi har iaf bestämt 5 låtar vi ska köra nästa gång. Då är förhoppningsvis Jenny med också så det blir nån ordning på torpet. Näe, nu ska jag dricka lite vin!

Ha en trevlig afton!


Förresten, Pink är fortfarande bäst!!

Ovido - Quiz & Flashcards