Alla inlägg under juli 2010

Av Malin - 17 juli 2010 11:50

Då beger jag mig på bröllop!! Ser verkligen fram emot dagen och kvällen!!

Tjing!!


Puss och kärlek <3

Av Malin - 7 juli 2010 13:42

... Whitlock tog ett rep igår!! Riktigt roligt även om det kanske lät semester... Hahaha!! Det är så roligt!! :o) Längtar till nästa gång, men det kommer dröja... 



Jag ska dock få repa med den lille AÖ imorgon inför bröllopet som är nästa helg. Så nu har jag varit duktig och fixat iordning alla papper och grejs inför det.


Gatufest igen snart, nu väntar vi på Monaloo, sen blir det nog in till stan tidigt ikväll för att få ett bord. Det  är inte så roligt att vara där inne en onsdag på GF om man måste stå hela tiden... Undra just om cykeln ska få vila ikväll... Hahaha! Imorgon är det dags för Talangjakten också, så har ni inget att göra kan ni komma in och kolla på den. Klockan 14.00 börjar den! :o)


Puss och kärlek   

Av Malin - 6 juli 2010 11:07

Då var den i full gång då. Årets Gatufest! Ser mycket fram emot torsdag då jag ska få se mitt band Europe igen! Det var ett tag sen sist... Mina stora idoler!! :o) Igår var vi på stan och hade det mysigt med Kajsa, Jesper & Leia på dagen! På kvällen var vi också in med Mona, bror och så träffade vi Kajsas syster Linda och hennes man Magnus. Det slutade som misstänkt... Med en galen cykelfärd hem! Hahaha!! Finns bildbevis, på frugans blogg... ;o) 


Ikväll ska jag iväg och repa med Whitlock. Sen får man se vad som händer. Min rygg är inte på min sida just nu... Men jag överlever nog! 


Puss och kärlek 

Av Malin - 4 juli 2010 16:38

Eller iaf design har jag nu fått! Tyckte väldigt mycket om den gamla också, men nu är det sommar då måste det vara lite fräschare!! Och jag gillar den här med den fräna elguran! En sån ska jag ha!! Typ... Tack iaf Jennie för den här nya! :o)


Är katastrofalt dålig på att hålla bloggen igång just nu. Men det är så ibland. Kanske bloggar lite oftare nu ett tag, eller inte... Man vet aldrig! 


Var iaf på stor fest igår ute i gamla skogarna! Helt fantastiskt skoj var det, som vanligt! Om två veckor ska vi tillbaka dit ut då M & N ska gifta sig! SKa bli riktigt kul det också! Jag gör allt för att få frugan att förstå hur fint och härligt det är där ute, för ett husköp i framtiden! ;o) 


Nu blir det Biteline!!


Puss och kärlek

Ovido - Quiz & Flashcards