Alla inlägg den 15 oktober 2008

Av Malin - 15 oktober 2008 19:24

Det kallar jag våra promenader som vi för tillfället sååå duktigt genomför varje kväll. Det är skönt att röra på döfläsket och samtidigt få tid till att verkligen prata med varandra. Det är underbart!

Det tragiska i det är att efter tre kvällars promenerande så har jag pinsamt nog träningsvärk. Haha! Det är helt sanslöst!

Vi har börjat se första säsongen av NCIS nu. Lånade fyra säsonger av Bibbi. Så nu går det ingen nöd på oss igen. Visst är det härligt när man lägger upp sitt liv på TV-serier! Ha!

Nu ska vi se avsnitt 2.

Spelade förresten fotboll på jobbet  idag. Sejtan vad kul det är. Jag spelade tills dess att jag råkade skjuta fotbollen rakt i ansiktet på en stackare. Då gav jag upp. Det är inte alltid man gör som man borde.

Så, nu ska vi se avsnitt 2.


Hej svejs i getskogen

Ovido - Quiz & Flashcards