Alla inlägg under januari 2009

Av Malin - 31 januari 2009 10:50

...vaknade jag upp med idag. Blää!
Igår var vi hos Bibbi och åt middag och sen var det bubbling och bastu. Men jag var så trött och seg så jag var tråkig. Jag orkade helt enkelt inte byta om, så jag satt på en stol och drack öl istället. :o) Planen var ju att vara på topp ikväll när vi ska till Mona, åsså vaknar man upp med halsont. Hoppas det går över! Funderar på om man ska försöka få tag på nån biljett och gå på hockey idag, men jag vet inte... Får se. Adjö!

Av Malin - 30 januari 2009 14:39

Här kommer lite bilder från det senaste repet på teatern. För att väcka lite nyfikenhet. ;o) Puss

Av Malin - 27 januari 2009 22:10

ja jag har varit lite dålig att blogga sista tiden, jag vet inte riktigt vad det beror på. Kan kanske vara att jag egentligen inte har så mycket att skriva om. det är liksom samma sak varje vecka. Jobb, teater och rep.
Det börjar iaf närma sig festivaltider. det har gått väldigt fort. Imorgon släpps biljetterna på Entré, till ungdomsfestivalen och vuxenfestivalen. Så ni som vill se mina föreställningar kan se till att fixa biljetter redan nu. Vi spelar inte så många föreställningar nämligen. Kom hit och spill heter ungdomspjäsen och för er som har missat det så heter alltså vuxenföreställningen Bakgården nästa. Den får man bara inte missa!!!! :o)
Nu ska jag sova, det har varit en lång dag!!

Puss och kärlek

Av Malin - 25 januari 2009 18:51

tjo!

så var det söndag igen då. Helgen har varit bra. Igår hade vi först teater som vanligt i fyra timmar. sen framåt kvällen så var det dags för lite partaj. Jag och Gunilla var hos Elin och spelade buzz. Sejtan vad kul det var! :o) Kvällen avslutades på Aveny. Ja en riktigt trevlig kväll var det!
Idag har vi inte gjort nånting alls. Bara legat i soffan och degat. Underbart!

Nu blir det numbers.


puss och kärlek

Av Malin - 21 januari 2009 20:24

...alltid är jag det!
Just nu är jag mest trött, vet inte varför egentligen. Mycket i skallen kanske. Som det kan vara ibland. Har det annorlunda på jobbet nu eftersom jag "bara" jobbar i klass och inget på fritids. Känns konstigt faktiskt. Men det är roligt så klart. Att vara i klassen hela tiden alltså, inte att inte vara på fritids.
Det blev inte så mycket till teater idag. Vår käre Jenny ligger hemma och är sjuk, så vi fick klara oss själva ikväll. Vi drog igenom de scener vi har gjort en gång, men sen gav vi upp. Vi fick iaf träffas och det är bra!
Nu ska jag dega ner mig i soffan och se ett avsnitt av numbers och fika lite.
Förresten, jag frågade mina barn angående att USA fick en ny president... om dom visste vad den gamla presidenten hette... njäe, det visste dom inte. "Han heter George", sa jag... Varpå jag fick höra... "Djungel George??" haha! Underbart!

Och med dom orden tackar jag för mig!!

Puss och kärlek

Av Malin - 18 januari 2009 17:09

tjo, va ju och spelade igår. Det var trevligt och otroligt intressant. Det var bara killar på festen, så ja... min reportuar var kanske inte den mest passande. Men men, eftersom det vart med kort varsel så fick dom nöja sig med det som bjöds. Och det tror jag dom flesta gjorde.
Så vad har hänt idag då denna söndag. Inte så mycket. Vi åkte till Media markt och gjorde av med gaget. 3 säsonger av Numbers blev det. JAAA jag vet, vi är lite smått skadade av TV-serier just nu. Men det är så otroligt skönt och avkopplande att bara bädda ner sig i soffan och se på avsnitt efter avsnitt. Har hunnit med lite middag också, vart? Det är söndag så var tror du/ni... ;o) Biteline så klart!
Men nu, blir det Numbers.

Puss och kärlek

Av Malin - 17 januari 2009 18:44

yes, om en timme drar jag ut till Alnö och spelar lite trubadur. Hoppas det blir trevligt!! Just nu är jag inte riktigt laddad, men det brukar komma bara man är på plats. Hittade en bild från min 30-årsfest på mig och mina syskon. Måste bara lägga upp den. :o) Dessutom bjuder jag på en underbar bild på Oscar Rockstar!! :o) Han är så cool. Wille fick en mikrofon i present, den tog Ogge hand om. Haha! Underbart!

Kärlek

Av Malin - 15 januari 2009 22:31

Ikväll har vi repat with the band! Sejtan vad vi lät ungdomsgård första låten... haha! Det märktes att vi inte spelat på över en månad. Men proffs som vi är så tog det sig. Ibland kunde man faktiskt höra vilken låt det var vi spelade! haha! Kul är det iallafall!!! På måndag ska vi repa mera. Tjoho!
Det är ju bara så att det finns ingenting som går upp emot att spela musik. Inte teater, inte fotboll, inte ens Biteline! haha!
Imorgon är det fredag, gud så skönt! Då blir det pizza, soffan, Criminal Minds två sista avsnitt av säsong 2 och sen kör vi igång med en ny serie. Första säsongen av Bones, den ska tydligen vara bra!! Hoppas det stämmer.

Adjö och rocknroll!

Ovido - Quiz & Flashcards