Alla inlägg den 5 oktober 2008

Av Malin - 5 oktober 2008 17:13

Så har man precis kommit hem från en tripp till Östersund då.

Vi åkte kl 12 igår lördag och jag måste nog säga att resan upp var det roligaste på hela resan. Vi hade det väldigt kul längst bak i bussen!

Väl i Ösund kollade vi på musikalen Svart som synden. En fars om Gud och sånt. Den var väldigt rolig. Jag tycker ju det är fantastiskt kul när man driver med denna överdrivna tro, även kallad sekt, vilket det nog mer var.

Nu ska jag inte göra mig ovän med någon angående detta, det var iaf bra!

Något jag kom fram till under helgen var iaf att vi är ganska bortskämda här i Sundsvall. Tacobuffen i Östersund var under all kritik. Tacobuffen här hemma på Biteline är världsklass!! Bowlinghallen i Östersund var liten och rätt tråkig. Bowlinghallen här i Sundsvall är rock n´roll!

Helt enkelt. Sundsvall vs Östersund... säker seger till Sundsvall.

MEN... det är väl bra att åka bort så här ibland för att verkligen uppskatta det man har här hemma.

Nu tänker jag fortsätta med det jag har gjort sen jag kom hem, nämligen ingenting!


Puss och kärlek

Ovido - Quiz & Flashcards