Alla inlägg under april 2009

Av Malin - 28 april 2009 21:45

... att jag faktiskt är lite smått less just nu.
Det värsta är kanske att jag inte kan sätta fingret på vad problemet egentligen är! Det kanske inte ens finns nåt problem, utan mer att jag tror att det gör det. Eller så är det bara den där känslan som alltid har varit så bra, att det har försvunnit... Jag hoppas bara att den kommer tillbaka! För det här är ju inge kul!

Förresten, så måste jag bara skriva att jag har världens bästa jobb!

Av Malin - 26 april 2009 21:30

har jag sett på denna helg. Våra fantastiska teaterbarn! Sista festivalen för denna gång... och gud va bra dom är! Det finns inte ord! Måste dock passa på att berömma Lilly och Anna för deras jobb med sina ungar. Deras föreställning fastnar i hjärtat! Duktiga räcker inte! Har man nånsin undrat varför och hur man orkar med allt arbete som ligger bakom... så fick man svaret under festivalerna. DÄRFÖR orkar man, för att det är så häftigt att se alla barn och ungdomar växa in i sina roller, både på scen men även i gruppen, föreningen och som människor! Oslagbart!!

I övrigt har jag varit på dop i helgen, det var trevligt! Alltid kul att träffa gamla vänner som man inte ser så ofta.

Nu ska vi lägga oss och se lite csi innan man somnar in för en kort arbetsvecka. Bara tre dagar med barnen, sen har vi planeringsdag på sista april innan det är en liten långhelg igen! Livet känns rätt så bra just nu! ;o)

Puss och kärlek

Av Malin - 22 april 2009 21:50

gör att man blir glad i själen! Idag har det varit en sån dag! Var glad över att jag fick rycka in två timmar på fritids idag så jag fick vara ute. Annars stänger man in sig på jobbet och bara ser solen genom fönstren... Det är mycket trevligare att vara ute i den!!

Dock är jag väldigt trött nu, så jag tänker lägga mig och sova!!

Puss och kärlek

Av Malin - 21 april 2009 06:51

skrev visst inte nånting i min blogg i helgen. Hade fullt upp, en riktigt bra helg faktiskt! Igår var det första arbetsdagen efter lovet, det kändes. Man var lite seg i stort sett hela dan. Idag blir det nog lite lugnare hoppas jag. :o) Martina och min bror var hit en sväng igår och spelade Yatzy. Härligt nu när våren är här och man kan sitta på balkongen och njuta när man kommer hem efter en 11 timmars arbetsdag... och det känns inte ens jobbigt!... Våren är som sagt trevlig när den dyker upp! :o)

Puss och kärlek

Av Malin - 17 april 2009 17:38

Det är sjukt vad veckorna går fort! Nu är det redan fredag igen. Vart har veckan tagit vägen? Jag har ju typ inte gjort nånting alls känns det som. Jaja! Ikväll ska vi iaf upp till Steffe på middag. Det ser jag fram emot för jag är väldigt hungrig! :o) Imorgon är det som sagt rep tidigt.
Lägger ut två bilder från Stockholm. Det första på Tessie & Marina, eller Terese och Martina som dom egentligen heter... Det andra är bara kärlek! ;o)
Har förresten varit på stan med Kajsa och Leia idag. Det var väldigt härligt att bara sitta på charm i fyra timmar och dricka kaffe och kolla på folk. Nice!

Puss och kärlek

Av Malin - 16 april 2009 22:23

Min prins för dagen! Han är bara så underbar! Vi har varit hos Angelica och lekt med J.B halva dan... efter lite mer än två timmar lämnade vi dom, då hade pojkarna hunnit med att spela väldigt många playstationspel, lekt maskerad, jagis och ja... you name it. Haha! Dom är för söta, även fast dom ibland inte riktigt vill lyssna på det örat... ;o) Lilleman (Oscar) bara skrattade när jag dök upp och skulle hämta W, trodde han skulle bli arg på mig när jag inte tog med honom den här gången.. Men det var lugnt! Han är så söt så man vill bara äta upp honom! Mina goungar! Dom bästa i hela världen!!
Ikväll har jag varit och repat med bandet igen, det var ju ett tag sen sist. Men det gick faktiskt ganska så bra! Det blir lite skillnad när alla kan det man ska spela! :o) Nu ska vi repa igen på lördag, klockan 9.30 Galet! Men men, det är ju bara en månad kvar till spelning så vi måste ju! :o) Då blir det lite nya låtar att repa in. Skoj!
Näe, nu är jag färdig för sängen!
Sälen hon är tlööööött!!!

Puss och kärlek

Av Malin - 15 april 2009 21:56

... att skriva att jag träffade min gamle vapendragare Jenny och hennes sötnos till son när vi var i Stockholm! Vi har inte setts på ett år typ, men det känns som tre dagar när vi väl ses. Det är häftigt! Eller så är det sånt man kallar för vänskap!! :o)

Kärlek

Av Malin - 15 april 2009 21:13

... nu kryllar det med barnmagar här. Ja inte jag då... Men ikväll fick vi veta att det blir en liten knodd till i familjen. På Tesens sida då... Så nu ska man bli "plastfaster" till två kids i höst. Spännande! :o)
Idag har jag haft min första lediga dag. Och nu är jag rastlös. Det är inte kul att va ledig när man inte gör nånting. Jo, jag har dammsugit... tjohoo!
Men imorgon ska jag åka och hämta Wille hos hans dagmamma och så ska vi ha lite skoj! Det var länge sen vi hade en Wille och Malin-dag... :o)
Sen ska det repas med bandet imorgon också, så imorgon kommer jag nog inte vara lite rastlös.
Nu är det bara vårvädret som saknas...

Puss och kärlek

Skapa flashcards