Direktlänk till inlägg 3 mars 2012

Soffipropp!!

Av Malin - 3 mars 2012 10:01

Så här skrev jag i min blogg för 3 år sedan...


"För exakt 16 år sedan idag var det onsdag. Det var vår i luften och jag gick i åttan på högstadiet. Efter skolan åkte jag och min gode vän Malin till stan med buss för att fördriva tid. Efter några timmar på stan åkte vi tillbaka med bussen till sportbutiken som finns uppe i Bommen. Där var jag på jakt efter ett par blå shorts som jag behövde ha till fotbollen. Hittat! Vad göra nu?! Jo, självklart så skulle vi gå på hockey, det var ju onsdag och det brukade vi göra då... Måste ringa hem tänkte jag. På den tiden fanns  det inte riktigt mobiltelefoner så jag hade ett telefonkort som man stoppade i en automat för att kunna ringa... Inget svar. Nähä. Ringde till farmor... "Mamma och pappa är på BB, du får komma hit sen". OKEJ! Vi gick ändå på den där hockeymatchen, som jag faktiskt inte kommer ihåg hur den slutade. Ner till farmor och farfar, "Har det kommit nån unge än?"... näe...
Jag la mig för att sova på en madrass bredvid soffan och telefonen i vardagsrummet. Strax efter 23 på kvällen ringde telefonen. "HALLÅ!".

Det var mamma! "Ni har fått en lillasyster"... Tjoho! Va häftigt! En liten syster.

Så kom hon då, den där lilla sladdisen. Jag skulle snart fylla 15 så det var ganska så häftigt att få en syster i den åldern. Ååååhhh vad söt hon var. Liten och gul. (hon hade gulsot) :o) Världens finaste syster hade vi fått!
Det har vi fortfarande. Bara det att nu är hon inte liten och gul, dock fortfarande söt! Nu är hon 16 år idag. Det är helt sanslöst! I mina ögon är hon fortfarande 2 år och så där galet knasig! :o)

GRATTIS min kära syster på din dag idag! 16 år ba! :o)"


Nu har det alltså gått 3 år, vilket betyder att den där lilla skitungen fyller 19 år idag! Helt sanslöst!
Så GRATTIS gumsan!! =)

 

Puss och kärlek

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 29 juni 2012 21:01

Jag tänker säga tack och hej för mig här på bloggplatsen för nu! Ni kan fortsätta följa mig på min nya blogg.   Den adressen kommer HÄR!   Tack och hej ...

Av Malin - 26 juni 2012 22:12

...sen har jag semester! Ja, alltså 5 arbetstimmar imorgon! Idag har vi spelat tölp på jobbet hela dan! Så jävla roligt! Får mig att minnas högstadiet! Guuud vad vi spelade Tölp på rasterna då! Och roligt var det! =)Idag har jag även kört dubbelrep...

Av Malin - 23 juni 2012 11:50

..på riktigt! Har några härliga arbetstimmar kvar sen är det semester!! Ska bli riktigt skönt! Jag har egentligen bara ett eget projekt att göra i sommar, det är att fixa lillrummet... Och jag är på god väg! Har redan rensat ut väldigt mycket, ...

Av Malin - 19 juni 2012 21:53

Ja då var det offentlgt då! Jag och hjärtat är gravida och i början av december kommer vår framtid till världen! Helt overkligt och underbart! Vi är otroligt lyckliga och förväntansfulla!   KÄRLEK!! <3 ...

Av Malin - 23 maj 2012 20:12

Min fru tycker inte att jag borde läsa om rättegången mot denne man. Att jag inte borde läsa om allt som hänt då jag ganska lätt påverkas och blir "besatt"... Och ja, hon har rätt! Jag kan liksom inte sluta läsa. Jag kan inte sluta tycka att allt är ...

Skapa flashcards