Alla inlägg under juli 2009

Av Malin - 28 juli 2009 16:41

Imorgon (eller ikväll) beger vi oss neråt landet igen. Stockholm och Priden står på programmet. Ska bli riktigt skoj faktiskt!!
Jag, Tesen, Martina & Linnea!! Vilket gäng!! :o)

Nedan följer några vackra bilder på oss!!

Av Malin - 27 juli 2009 22:29

Jag veeet att jag är sämst på att uppdatera bloggen. Men så är det när man har semester! Blir ändring när jag börjar jobba igen jag lovar!
Har dock ett citat som jag måste dela med mig av.
Vi har nämligen varit på fotboll idag, Giffarna-Jönköping, slutade 4-1!
Haugen, jag, Ärtan, Linnea (!) och... TESEN va också med!! Bara en sån sak. Hur som helst så satt vi där i början av matchen (20:e minuten) och en av spelarna i Gif var slö enligt mig...

M: Det går ju inte snabbt direkt...
T: Han har väl inte bråttom, dom ska ju spela hur länge som helst...

Hahaha! Jag höll på att skratta ihjäl mig! Tesen på fotboll - så låter det då!!

Matchen vanns ju iaf så alla var nöjda och glada!!

Av Malin - 22 juli 2009 00:16

Nu har vi kommit hem till Sundsvall igen efter två veckor på rymmen! Blir hemma en vecka nu innan vi drar ner till Shlm igen onsdag nästa vecka.
Orkar dock inte skriva så mycket mer än så nu...
Sängen är prio ett nu!!

Puss och kärlek

Av Malin - 17 juli 2009 17:50

Man kanske ska skriva några rader här på bloggen så alla ser att jag lever! :o) Vi är efter en veckas semestrande på vägarna just nu nere i Tvååker. Här har vi varit sen i tisdags. Innan vi landade här hade vi hunnit med ett dygn i Shlm hos Jenny och grabbarna, ett dygn i Vimmerby hos Anna och tre dygn i Helsingborg hos Martha. Vi har det underbart skönt på vår semester! Kan inte klaga på nånting, inte ens vädret faktiskt, trots att den riktigt sommarvärmen inte riktigt vill komma. Idag tog vi en rejäl sovmorgon! Så nu är man laddad för en god middag och några öl ikväll! ;o)

Puss och kärlek

Av Malin - 9 juli 2009 10:57

Nu drar vi, jag och min älskling iväg på en lååång bilsemester. Vi kommer inte tillbaka förrän den 2 augusti. Första stopp idag blir hos Jenny i Sthlm. Sen hälsar vi på Anna i Vimmerby och Martha i Helsingborg innan vi drar upp till Varberg. Semestern avslutas i Stockholm i slutet av juli.
Ska bli skönt att åka iväg men ändå lite konstigt och lämna allt här hemma så länge. Men det är väl som det brukar när man är ute och reser, hur mycket som helst roligt är man med om, åsså kommer man hem och här har det inte hänt ett någe... ;o)
Ha det så bra iaf alla, det ska vi ha!!

Puss och kärlek

Av Malin - 5 juli 2009 20:26

Gatufesten är över!
Det har varit en lång, rolig, kämpig, varm, galen och trevlig vecka.
Finns mycket att säga och skriva egentligen, men jag lägger ut ett gäng bilder istället... Som man brukar säga... "en bild säger mer än tusen ord"...

Puss och kärlek

Ovido - Quiz & Flashcards