Direktlänk till inlägg 26 juni 2012

5 timmar...

Av Malin - 26 juni 2012 22:12

...sen har jag semester! Ja, alltså 5 arbetstimmar imorgon!

Idag har vi spelat tölp på jobbet hela dan! Så jävla roligt! Får mig att minnas högstadiet! Guuud vad vi spelade Tölp på rasterna då! Och roligt var det! =)
Idag har jag även kört dubbelrep. Först med han&jag som har spelning på tisdag den 3 juli... Sen körde Whitlock direkt efter. Vi ska ju spela den 14,e. Var i ärlighetes namn inte alla upplagd för rep idag, men när jag väl kom på plats var det skitkul! Och båda repen blev bra! =)


Frun är numer sjukskriven också, från idag! Det funkar inge bra med bäbis i magen och diskbråck... Så nu får hon vila lite extra i sommar! Hoppas bara att hon blir piggare och bättre i kroppen! Det är inte roligt när hon har ont! Mitt hjärta! <3


Nu måste jag prata med min katt som jamar nåt förbaskat!! Han tycker nog vi är lite tråkiga som sitter vid datorn...


Puss och kärlek

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 29 juni 2012 21:01

Jag tänker säga tack och hej för mig här på bloggplatsen för nu! Ni kan fortsätta följa mig på min nya blogg.   Den adressen kommer HÄR!   Tack och hej ...

Av Malin - 23 juni 2012 11:50

..på riktigt! Har några härliga arbetstimmar kvar sen är det semester!! Ska bli riktigt skönt! Jag har egentligen bara ett eget projekt att göra i sommar, det är att fixa lillrummet... Och jag är på god väg! Har redan rensat ut väldigt mycket, ...

Av Malin - 19 juni 2012 21:53

Ja då var det offentlgt då! Jag och hjärtat är gravida och i början av december kommer vår framtid till världen! Helt overkligt och underbart! Vi är otroligt lyckliga och förväntansfulla!   KÄRLEK!! <3 ...

Av Malin - 23 maj 2012 20:12

Min fru tycker inte att jag borde läsa om rättegången mot denne man. Att jag inte borde läsa om allt som hänt då jag ganska lätt påverkas och blir "besatt"... Och ja, hon har rätt! Jag kan liksom inte sluta läsa. Jag kan inte sluta tycka att allt är ...

Av Malin - 18 maj 2012 09:38

Jag gillar långhelger! Ogillar dock att jag är ledig men frun måste jobba! Längtar till sommaren nu! Lite värme skulle sitta fint! Är jättesugen på att åka en vecka till vårt favvoställe på Grancan, men jag får nog fortsätta drömma om det! =) F...

Skapa flashcards