Alla inlägg den 22 oktober 2008

Av Malin - 22 oktober 2008 20:35

ÅÅÅÅÅÅHHHHH vad jag är sugen på fet mat just nu!

Skulle kunna döda för ett skrovmål från Big boy!

Men NEJ, nu gäller det att ha lite karaktär och inte vika ner sig för suget.

Så det blir en tallrik fil och flingor istället!

Vi har varti ute och gått ikväll, en prommis till Granlo och en kopp kaffe hemma hos Arne. Det var trevligt!

Och det är så skönt att komma hem och känna att man varit duktig, just därför blir jag så förbannad på migsjälv som just nu utan problem skulle kunna sätta mig i bilen och åka till Big boy...

Jag hoppas suget har lagt sig när jag vaknar imorgon. Och att det inte kommer tillbaka på ett tag. Men som sagt, det är bara att bita ihop och än så länge har det ju gått bra!


Vad är väl en bal på slottet...

Ovido - Quiz & Flashcards