Alla inlägg under juli 2011

Av Malin - 2 juli 2011 11:59

Vart tog maj och juni vägen? Har inte bloggat sen den 9 maj. Men å andra sidan har det som vanligt den tiden på året varit fullt upp!! Men sen sist har jag hunnit med en rockfest, en skolavslutning, en tatuering och lite annat smått och gott! =) Ikväll är det dags för trubadurspelning tillsammans med AÖ. Första gången under vårt nya trubadurnamn han&jag! Ska bli skoj! Hoppas att vi kan få lite fler spelningar framöver!

Nu har jag 5 veckors semester också! Så till veckan arbetar jag lite med Gatufesten. Det ska bland annat vara Talangjakt på torsdag. Kom och kolla på det vettja! Klockan 15.00 börjar det! =)

Vår semester i år blir en tripp till Shlm under Priden. Vi ska bo på hotell och åka tåg. rena lyxen jue! Ser verkligen fram emot det! =)

Nu ska jag fika frukost!


Puss och kärlek

Ovido - Quiz & Flashcards