Alla inlägg den 18 oktober 2008

Av Malin - 18 oktober 2008 20:09

Det ska vi snart spela, bara Jenny kommer hit.

Ska bli spännande, har aldrig spelat det förut. Frågan är hur mycket man egentligen kan. Förmodligen inte så mycket som man tror. :o)
Idag när jag vaknade klev jag upp och duschade, klädde på mig och gick in till stan. Där lämnade jag av en påse som Linnea glömt hos mig igår. Sen så ringde jag till Jenny A och tyckte att hon skulle komma ner på stan och dricka kaffe. Så bidde det. Efter några koppar och prat så bestämde vi oss för att åka hem till henne och sjunga lite. Det var jäkligt skoj! Det var länge sen jag spelade piano märkte jag. Ja visst, jag spelar på jobbet, men då blir det mest Pippi och sånt, inte så utmanande direkt. :o)

Så nu får vi se hur vi fortsätter detta projekt.

Fick en förfrågan av Jane idag att sjunga på Nathalie-galan igen i december, och självklart tackade jag ja till det!! Får se hur och med vem eller vilka det blir bara. Vore kul om hela bandet var med igen, och kanske med en nykomling som Jenny med på piano/keyboard. Men som sagt, vi får se.

Näe, nu ska jag hoppa ner i soffan ett slag.

Snart väntar alltså SM i disneyfrågor. ;o)
Ha en trevlig kväll!


Puss och kärlek

Ovido - Quiz & Flashcards