Alla inlägg under augusti 2009

Av Malin - 25 augusti 2009 21:18

Efter en låång arbetsdag åkte man hem och vände. In till stan och shoppa kläder, ut till Birsta och shoppa skor och grejs... Hem och äta och andas!
Nu är jag väldigt trött!
Men i det stora hela en bra dag!!
Dessutom måste jag säga Grattis till lilla Haugen som idag fyller gubbe!!
Bara en sån sak! ;o)
Men nu blir det sängen!!

Puss och kärlek 

Av Malin - 24 augusti 2009 22:01

Absolut!
Det är väl precis så det ska vara första dagen i skolan!
Och det har det varit! :o) Härligt!
Veckan är fullspäckad! Fattar inte hur allting liksom samlas samtidigt!
Men efter några lugna veckor så är det väl så... När skolorna drar igång igen börjar liksom livet igen på nåt sätt. För många människor.
Då är det riktig vardag igen! Och kanske just därför känns det som om allt händer på samma gång. Men om jag tänker efter ordentligt så är den här veckan ganska lik hur alla veckor såg ut innan semestern...
Sååå, det är bara att köra på!!
Har iaf världens bästa och roligaste jobb!!
Och världens bästa och roligaste fritid (=teatern)
Och dessutom världens bästa och roligaste sambo!! ;o)
Men nu... ska jag sova!!

Puss och kärlek

Av Malin - 22 augusti 2009 17:17

Det är fan det värsta som finns ibland!!
När hjärnan säger en sak, men hjärtat något annat, samtidigt som hjärtat har en inre kamp med vad det egentligen vill!!
Inte lätt!!
Måste hur som helst ta detta beslut så snart som möjligt!! Hur jag än kommer att göra, kommer jag nog att ångra mig! Men men...

(ps, har inget med kärlek att göra... )

Av Malin - 18 augusti 2009 18:39

Måste bara lägga in några bilder på mina älsklingspojkar!!
Kärlek!!! <3


Wille visar sitt finaste leende!!!



Det är roligt att vara på McDonalds!!



Smaka??? Söting!!



Wille lånar min keps på Biteline!!



Pappas pojke!!

Av Malin - 17 augusti 2009 20:15

Idag har Leo blivit storebror! Min käre vän Jenny och hennes man Jimmie har blivit föräldrar igen!! Underbart!! Lilla Charlie är född! En ny rockstjärna!!
Kärlek till alla!!
Puss


 

Av Malin - 17 augusti 2009 09:10

ja där har jag spenderat min helg. Inte heeela tiden, men nästan. Iaf dagtid. Har delat ut flyers och jagat publik till vårt jubileum i november.
Club Rosa i fredags var skoj!! Blev dock väldigt lurad och det tycker jag inte om!! :o) Resten av helgen har vi legat i soffan och bara tagit det lugnt! Väldigt skönt!! Så nu känner jag mig rätt pigg och laddad inför dagens arbete faktiskt!!

Ha en fin måndag alla glada!!

Puss och kärlek

Av Malin - 14 augusti 2009 16:02

Jaha, då var det fredag igen då! Och jag har insett att jag fortfarande bloggar väldigt dåligt!! Ikväll är det tydligen fest, igen! Hade tänkt att vara nykter, men jag tror att jag måste bli lite onykter ändå. Det liksom känns så i kroppen!! :o) Har jobbat en vecka till nu, har gått bra, lugnt, fått mycket gjort! Så det känns bra inför nästa vecka när alla kommer tillbaka.
I helgen ska vi stå på marknaden också och göra reklam för teatern i höst. Så, ni som inte har köpt biljetter till jubileumskonserten på Tonhallen i november. GÖR DET!! Finns på entré och det går inte att missa!!!!!
Nu ska jag ta mig ett glas vin!!

Hej svejs

31

Av Malin - 8 augusti 2009 15:02

fyller visst år imorgon, 31 sägs det! Men det låter mycket tycker jag!
Jaja, inte så mycket att göra åt det.
Drar till stugan med några vänliga själar nu för att äta lite god mat och dricka lite vin.

Puss och kärlek i värmen

Ovido - Quiz & Flashcards