Alla inlägg den 14 oktober 2008

Av Malin - 14 oktober 2008 21:30

Ja precis! Eller gul om man nu vill det... ja vid närmare eftertanke kanske gul ändå. Eller vad är dom? Mandariner, klementiner... GODA som fan är dom iaf. Jag var tvungen att stanna på ICA och köpa hur många som helst nu. Jag till och med lånade en av Kajsa på teatern när hon hade med sig ikväll... haha! Men men, det är bättre att äta sånna än nåt annat skit!

Så var det sagt!

Vi har varit ute och promenerat idag igen. Satan vad trött jag var. Hade inte så mycket energi efter jobbet. Men då ska tilläggas att jag redan gått 3 km imorse, med mina kids. Hur som helst så gick vi väl i 40 minuter. Skönt!

Så än så länge håller vi vårt schema! :o)

Teater. Tisdagar = teater.

Våra ungar är jäkligt härliga! Så det ska bli kul att fortsätta jobba med och tillsammans med dom. :o) Så får vi se hur det slutar med vår produktion innan det är färdigt. Påskharen! :o)

Som avslutning på dennaa hittills jävligt tråkiga och meningslösa blogg måste jag bara skriva att jag saknar mina små prinsar.

Har inte träffat dom på några veckor nu och det känns.

Måste åka ut och hälsa på dom snart.

Jag undrar jag, om dom saknar mig också... Man vet aldrig!


Puss och Kärlek

Ovido - Quiz & Flashcards