Alla inlägg den 17 oktober 2008

Av Malin - 17 oktober 2008 20:47

Han är ju bara så cool! den lilla saken som studdsar runt på scen och inte riktigt vet alls vad han heter eller vart han är. Underbart! Ett orginal och det tycker jag om. Sen att han egentligen inte kan sjunga och allt sånt det skiter jag i faktiskt!

Har varit med Linnea, Lilly och Anna på Biteline och ätit ikväll, och nu sitter vi i här hemma i soffan och kollar på idol. En lugn fredagkväll är ju inte fel.

Det blir nog en lugn lördag imorgon också, om nu inte Tesen kommer hem och får för sig att vi absolut verkligen måste gå ut. Men jag kommer streta mot en sån idé ifall den nu skulle komma.

Näe, nu ska jag nog vara social igen.

Fick förresten höra idag att jag var bäst! Det är aldrig fel! :o)


Puss och kärlek

Ovido - Quiz & Flashcards