Alla inlägg under april 2011

Av Malin - 7 april 2011 21:07

Käre värld! Började räkna dagar och insåg att våren kommer att försvinna hur snabbt som helst, snart är det sommar och sommarlov. Det är sant, det går för fort nu!! Vi är ju liksom inte riktigt klara än, det finns mycket kvar att göra!! Jag vill inte riktigt lämna ifrån mig de små än heller, vet inte om jag är redo för det, kanske aldrig blir det heller. Jag vet iaf att vi gör och har gjort ett jävulskt bra jobb!! Det är jag stolt över!!


Over and out!



Av Malin - 4 april 2011 21:58

Har precis kommit hem från rep med bästa Whitlock! Sista repet innan näst sista repet innan Macke drar, sen har vi bara ett genrep kvar innan Rockfest i maj. Så det var skönt att det var ett riktigt bra rep! Trots att surgrannen kom ner och tyckte vi spelade för högt... Bedrövligt!! Vilket fall så är det enda jag hör nu... "Badabadabadada"... hahaha! Men det är ju fabulöst helt enkelt! =) Ser fram emot rockfest!!! Nähäää!! ;o)


I övrigt tycker jag mest att de flesta varit lite sura och griniga idag... kanske också jag, vem vet?!


Puss och kärlek

Av Malin - 3 april 2011 16:09

Imorse kom frun <3 in och väckte mig med orden, "Kajsa och Leia kommer snart så nu måste du vakna"... typ! =) Det var bara att hoppa upp det! =) En liten stund senare kom dom och det blev full fart i luckan! =) Fantastiskt!! När det var dags för sovning för lillan satte vi oss med varsin dator som tre fån och jobbade på med diverse saker! Jag och Kajsa pimmade och Tesen fixade med sitt! Sen har vi plockat och grejat här hemma, städat och bara gjort det vårfint! =) Det är så härligt när man är på det humöret! Att det är flera plusgrader ute och att cykeln åkte fram igår gör ju inte saken sämre! Jag verkligen älskar våren, så enkelt är det!!

Nu har frun gjort middag, bara en sån sak! ;o) Sen blir det lite rep. En fantastisk söndag helt enkelt!! Tack livet för det!! =)


Puss och kärlek

Av Malin - 2 april 2011 10:03

Jag lyckades med att lura mig själv igår! Tycker jag är bra gjort! Sen åkte jag på några lur på jobbet också, men i övrigt var det rätt så lugnt! =)

Äntligen är det April och nu kan man verkligen säga att våren är här!! Efter att ha haft en underbart lugn höst och vinter sa det helt plötsligt Poff och nu är det hur mycket som helst. Men det gör liksom ingenting när solen lyser (dock inte just nu) det blir varmare, ljusare och livet automatiskt känns lite lättare. Nu är det teaterrepetitioner, bandrep med två band, 5 teaterföreställningar på 6 dagar, plus en hel teaterfestival med ytterligare 5 pjäser att se. =) Sen bär det iväg till fjälls! Det ser jag fram emot hur mycket som helst! Har inte varit i fjällen på evigheter!! Tur pappa fyller gubbe! ;o)

Nu ska jag njuta av en lugn lördag!! =)


Puss och kärlek

Ovido - Quiz & Flashcards