Alla inlägg under november 2010

Av Malin - 26 november 2010 17:12

...kan vara jävligt grymt, vidrigt och orättvist!!!
Har fått alldeles för många tragiska nyheter sista tiden för att det ska kännas bra!!


Puss och kärlek

Av Malin - 23 november 2010 21:33

Vissa dagar blir bara så där konstigt härliga på nåt sätt... Som idag, när vi helt plötsligt fick för oss att vi måste åka och köpa fiskar till vårt tomma akvarium... Sagt och gjort så var vi iväg... Två timmar senare återkommer vi trötta men glada och med två små fiskar!! Nu har vi bara ett uppdrag att göra imorgon, det är att döpa dom! :o) Har verkligen världens bästa jobb!! Vissa dagar bättre än andra! :o)


Kvällen har spenderats i replokalen. Jippikaaajeeeeiiijjjj!! :o)


Min fru är den bästa!! Så det så!!


Puss och kärlek

Av Malin - 22 november 2010 22:03

... känns det just nu faktiskt! Det tynger lite i hjärtat, men det blir väl bättre hoppas jag! Önskar att människor kunde inse sina egna brister och göra nånting åt det så skulle det bli mycket bättre för alla! Sen i nästa sekund inser jag att det egentligen bara handlar om petitesser i jämförelse med livet... Men ändå en verklighet i sig. Det är tur man har världens bästa fru <3 , familj, vänner, ungar på jobbet, kollegor & band, som jag förövrigt ska få repa med imorgon!! :o) Jag har mycket att glädjas åt och vara lycklig över... Men just nu känner jag mig ändå lite nere...


Imorgon är en ny dag!!


Puss och kärlek

Av Malin - 16 november 2010 21:55

Dagen har varit lite bättre än igår! Känslan i kroppen finns dock kvar, men humöret har varit bättre! Fick avsluta dagen, efter en lång arbetsdag, med rep med bästa grabbarna. Precis vad jag behövde!! Tänk vilken terapi det är med musik! Även om det är Tunna skivor man spelar... ;o) Sen är det klart att det gör mycket, om inte nästan allt, att man har tre goa boys som alla gör att man mår bra!! Tack för det!! :o)


Nu ska jag mysa med den bästa, min älskade fru!!


Puss och kärlek

Av Malin - 15 november 2010 18:30

... då man inser att det inte spelar sån stor roll vem som ska vara rastvakt, eller om en planering är dålig, eller om man inte hinner med att ha någon rast, eller om bilen inte startar, eller om man har ont i ryggen, eller om man inte hinner med det man ska, eller om man är trött, eller om det bara känns skit... En sån där dag då man inser ännu mer att man har ett fantastiskt liv och inte har nånting att klaga på överhuvudtaget!! En sån där dag då man stannar upp och är tacksam för allt, alla människor man har runt omkring sig!! En sån där dag minnen väcks till liv... En sån där dag man inte önskade skulle komma...


Puss och kärlek

Av Malin - 6 november 2010 22:44

Idag har vi varit och fotat oss!! Jävligt snygga bilder blev det! Ego!!


    


Puss och kärlek!

Ovido - Quiz & Flashcards