Alla inlägg den 26 oktober 2008

Av Malin - 26 oktober 2008 12:16

Så har man fått en extra timme att göra av med idag. Vad gjorde jag med den? Jo jag sov! Haha! Har sovit i 12 timmar, gud så skönt det va!!

Men hur det än är så har man en timme till. Jag blir lite förvirrad av sånt här. Jaja. Igår var vi iaf på överraskningsfest. Det var intressant! Många nya människor som jag aldrig träffat förut, typ allihopa. Och jag var ju inte på mitt bästa humör igår, så jag bidrog inte direkt till någon partystämning. Men till det hade vi ju Tesen! :o) Näe, jag vet inte om man egentligen ska åka med på sånna här tillställningar med det humöret, men det gjorde iaf jag och det tog sig efter en stund. Eftersom jag var nykter tog det lite längre tid. :o) Men när det vankades livemusik var jag naturligtvis där.

Det var trevligt, men nästa gång har jag lovat att inte vara nykter!

Vad händer då idag?

Jo, det blir middag  på Biteline som vanligt! En promenad, sen inte nånting annat. Jag tänkte bara vara idag. Imorgon ska jag på musikutbildning, det ska bli skitkul! Det bästa av allt är att jag inte behöver kliva upp kl 5 imorgon utan kan sova ända till 7.30 Bara en sån sak! :o)


Ovido - Quiz & Flashcards