Alla inlägg under februari 2012

Av Malin - 26 februari 2012 13:12

Okej, två nummer saknas innan finalfältet är klart i årets melodifestival.

Jag vill ändå göra ett försök att tippa hur det hela kommer att sluta...

Enligt mig har Lisa Miskovsky den helt klart bästa låten, men jag tror den är för bra för att vinna allt.

Jag tror dock att det kan bli en topp 3 för henne..
Det kommer i slutändan att stå mellan just Miskovsky, Loreen och Danny.

Jag tror faktiskt att Danny kommer vinna detta i år.

Inte för att han har den bästa låten, utan för att han har det häftigaste numret.

Tyvärr sjunger han falskt alldeles för mycket, vilket är synd!

Finalens joker kan bli David Lindgren som var riktigt bra i sin delfinal.

Från andra chansen hoppas jag Dynazty går vidare, i övrigt spelar det ingen roll...

Sean Banan lär kunna skrapa ihop tillräckligt med barnröster för att ta sig till final, kanske...


Jag tippar alltså följande topp 3:

1. Danny

2. Loreen

3. Lisa Miskovsky


Men jag hoppas Lisa vinner, för hon har helt klart den bästa låten!

10 mars för vi se hur bra eller dålig jag är på att tippa...

Av Malin - 12 februari 2012 19:18

Det har varit en helg i familjen, promenaden och solens tecken!

I lördags var jag med Oscar på simskola en kortis. Sen bytte vi om och åkte med storebror Wille och pappa/bror =) till Hudik där Wille skulle spela sin första bortamatch med hockeylaget. Det var hur mysigt som helst och helt fantastiskt roligt att titta på alla duktiga små killar och tjejer som spelade!! Några kunde knappt ta sig fram på skrillerna, men så fort dom fick pucken så skulle dom framåt mot mål. Ibland kunde någon ramla över sina egna skridskor och det blev som en dominoeffekt då flera ramlade... haha! Så söta!! Wille var jätteduktig! Han gjorde två mål framåt men hade också bra koll på försvarsspelet! =) Stolt faster var jag!!


När jag väl kom hem var det bara att svida om och sedan promenera bort till svärfar för middag. Mycket trevligt! =) Därefter promenerade vi hem igen, tog bilen och åkte till ön och såg mello med svåger, svägerska och lilltösen M.

Idag söndag var vi först till farmor katten som fyller år imorgon. Därefter en ny lååång promenad i det underbara vädret till A & T för familjemiddag. Tacos på bordet, mycket gott!!


Tyvärr har också helgen präglats av våra idiotiska grannar, som återigen väsnats halva natten med sina jävla fester!! Det är inte okej!! Så imorgon måndag blir det ett samtal till HSB för att be om deras hjälp!


Till sist önskar jag att vuxna människor kunde bete sig som vuxna människor!

Jag hoppas att jag gör det! Jag tror iaf det!

Tyvärr orkar jag inte säga till de människor som jag tycker inte gör det! Önskar dom var så pass smarta att dom märkte själv att beteendet inte är okej! Men det verkar svårt...

Jag vet inte riktigt... Men det är trist!

Någon dag ska jag säga ifrån ordentligt... Den dagen är inte idag!...


Puss och kärlek till min fru, mina katter och min familj! <3

Av Malin - 6 februari 2012 20:57

Varför inte bara ta bort den här jävla pissdagen!!

Skapa flashcards