Alla inlägg under november 2011

Av Malin - 16 november 2011 20:53

Idag efter jobbet begav jag mig till vår replokal. Där väntade fyra glada gubar som precis som jag var tokladdade för städning! =) Sagt och gjort... UT med alla grejer!! Dammsugning och dammning av mattor, torkning av golv... IN med alla grejer igen, dock efter mycket rensning!! Ny möblering kom vi på också, så nu blev det riktigt fint!! Ser verkligen fram emot nästa rep. Ska bli spännande att höra om det blir stor skillnad på ljudet! =) Vi var fem nöjda personer som lämnade repan efter ca 2 timmars röjning och städning! Sen återstår det att se om resterande av våra musikvänner uppskattar vår nya replokal... Men som sagt... Var man inte på plats och hjälpte tlll har man inget att säga till om... ;o)


Imorgon väntar musikdag på jobbet! =) Sen har jag helg igen! Det är rätt skönt att "bara" jobba fyra dagar på en vecka!


Puss och kärlek

Av Malin - 15 november 2011 21:25

Hej bloggen!

Jag ber om ursäkt för att jag är så dålig på att uppdatera dig!

Det är ju inte det att det inte händer nånting i mitt liv, det är bara det att jag glömmer bort dig!

Jag ska verkligen försöka bli bättre, för jag inser ju att det är ganska roligt att gå tillbaka och kolla tidigare inlägg..

Men skriver jag inget så har jag inget att gå tillbaka till...


Snabb uppdatering!

Frun <3 fyllde 31 igår! Hon börjar komma ikapp mig nu! ;o)

Grabbarna blir större och större, det märks på nätterna... Mindre och mindre kvar av kudden!

Whitlock spelar på firmafest 9 december, ska bli riktigt kul att få spela en helkväll med bandet!!

Han&Jag spelade på pubkväll i hemmaskogarna i lördags. Det var grymt kul!! Ett jäkla drag precis som utlovat!

Jobbet flyter på...

Bilen går bra!

Det börjar bli kallt ute...

Sverige är klart för EM i fotboll nästa sommar.

Zlatan vann Guldbollen igen.

Timrå IK åker nog ur elitserien iår...

Och Sundsvall hockey Allsvenskan...

Helena Bergström ska leda melodifestivalen, till min frus stora lycka...

Jag planerar att bli miljonär!!


Ja, det var lite om det senaste! =)


Nu ska jag fortsätta att kolla på Sverige-England på tv... på Wembley! Nice! =)


Puss och kärlek

Ovido - Quiz & Flashcards