Alla inlägg den 2 oktober 2008

Av Malin - 2 oktober 2008 18:33

Ja nåt annat kan man väl knappast säga om vädret.

Är man inte bitter så blir man väl. Det är ingen höjdare direkt att jobba när det inte går att vara ute. Humören ligger inte på topp kan man ju påstå.

Trots detta har jag faktiskt haft en bra dag på jobbet idag. Har fått mycket praktiskt gjort.

Vi skulle köpa en matta på Rusta nu i eftermiddag. Skitställe! Inte en enda jävla människa som jobbar på bygget som kan finnas till hands om man behöver hjälp. Dålig prismärkning om en befintlig. Dessutom otrevlig personal, vilket vi hörde när vi surt gick igenom kassorna. Näe, bort med skiten! Usch och fy för Rusta!!

Nu ska vi tvätta, ett måste som kanske är det tråkigaste som finns. Det är till och med roligare att damsuga!...

På lördag ska jag åka till Östersund med teaterfolket. Det ser jag fram emot, ska bli kul att åka iväg och göra nåt skoj med dessa galna människor. Jag har en plan som involverar Linnea... Mer säger jag inte! Haha!

Tesen ska dock inte med vilket är tråkigt. Men vi överlever kanske ett dygn ifrån varandra. :o) Om inte måste man nästan bli lite rädd. ;o)

Hatar att erkänna detta!

MEN NÄR BÖRJAR PRISON BREAK??? BLIR DET NÅ MER???
JAG HAR ABSTINENS!!!
Så nu har jag det sagt också.

Och med de orden tackar jag för nu och beger mig till tvättstugan!


Puss och Kram

Ovido - Quiz & Flashcards