Alla inlägg den 19 oktober 2008

Av Malin - 19 oktober 2008 20:42

Idag har det varit en riktig söndag! Har gjort det jag skulle, vilket va att fixa ny medicin, bytt däck på bilen, promenerat och haft styrelsemöte.

Lugnt och skönt har det varit. Just det, vi har tvättat också!

Helgen har varit precis så där underbart lugn som jag ville att den skulle bli.

Känns skönt att kanske vara helt utvilad när en ny arbetsvecka börjar klockan 6 imorgonbitti. Tisdag och onsdag den här veckan ska jag tillbringa på Södra berget på utbildning. Ska bli spännande att se vad det ger. :o)

Det enda jag inte har gjort i helgen som jag borde ha gjort, det är att ha träffat Anne och skrivit lite på vårt manus till teatern. Förhoppningsvis hinner vi med det nånting i veckan.

Träffade mina älsklingar idag. Det var länge sen! Wille, Oscar, Sofia och Henrik. Det är alltså mina brorsöner och mina syskon :o) Wille frågade om jag kunde vara hans häst, jag tror han lekte Pippi långstrump. Han sprang iallafall runt med mina Pippistrumpor när jag kom dit. Haha, han är för söt! Och Oscar han bara åker runt på rumpan och låter. :o) Världens underbaraste det är var dom är!!!

Näe nu ska jag dega ner mig framför tvn och kolla på Mord och inga visor. Kan helgen avslutas på bättre sätt?! Haha!


Puss och kärlek

Ovido - Quiz & Flashcards