Alla inlägg den 23 oktober 2008

Av Malin - 23 oktober 2008 22:11

Så har man kommit hem då efter det första repet på evigheter.

Och det märktes, haha! Vi lät kanske inte så där fantastiskt bra som vi har gjort, men då har vi ju som sagt inte repat ihop på några månader heller. Dessutom hade vi Löken på audition för basrollen, vilket han hanterade med bravur! Taget! :o) Jenny var också med och "lyssande", vilket hon gjorde framför keyboarden och mikrofonen. Tror det kommer bli kanoners det här! Så nu är det första målet spelning på Nathalie-galan den 4 december. Det gäller bara för mig nu att hitta bra låtar som vi kan spela.

Dagens bästa är ändå mina barn!

Dom har spelat upp teaterföreställningen "Det magiska halsbandet" för resten av skolan idag. Dom har bara fått träna ca fem gånger och ändå var dom helt fantastiskt bäst! Man kan inte annat än att vara stolt över dom!

Imorgon ska vi till Angelica och äta middag och ha whiskeyprovning. Jag avstår alkoholen, men ser fram emot middagen och det trevliga sällskapet!

Men jag kan inte sticka under stolen med att det skulle vara skönt med en lika tom helg som den förra. Så blir dock inte fallet denna helg då den är uppbokad till tusen! Så är det!

Tack för mig!


Ovido - Quiz & Flashcards