Alla inlägg under november 2008

Av Malin - 5 november 2008 20:56

Vaknade upp imorse och mådde riktigt dåligt. Ont i kroppen och halsen. Men jag gjorde ändå ett försök, så jag klev upp gjorde mig i ordning och åkte till jobbet. Men efter två timmar var jag tvungen att åka hem. Sen dess har jag legat, i sängen och soffan. Inte känns det nå bättre just nu heller direkt, snarare tvärtom. Får se hur jag mår imorgon.
Tesen är på teatern just nu, vi har första repet med vår nya grupp, och här sitter jag ensam och kan inte vara med. Helt enkelt en skitdag!!
Jaja, Obama blev ju iaf ny president i USA, alltid nåt...

Sjuka pussar och kramar

Av Malin - 3 november 2008 21:54

Hur kan det komma sig att jag sitter här hemma nu, nyss hemkommen, klockan är snart 22... Vaknade klockan 5 typ imorse, jobbade mellan 6 och 13 som vanligt, mellan 13 och 16 hade jag utvecklingssamtal, klockan 16-18.30 hade vi APT, klockan 19-21 har vi haft teater... och nu har jag alltså kommit hem. Och jag känner mig inte det minsta trött. Väldigt märkligt. Jag misstänker att jag kommer vara mer eller mindre medvetslös imorgon istället. :o)
Nu har vi då fått veta vilka grupper vi ska ha på teatern. Och ja vad ska man säga, jag är väldigt nöjd. Det ska bli en spännande vinter och roligt att få spela lite "riktig" teater med dessa människor. Tesen, Linnea, Mattias, Kim, Pierre och Anne för att nämna några. :o) Jag tror dessutom väldigt mycket på Jenny som regissör!!
Nu ska jag lämna över datorn till min sambo!

Puss och kärlek

Av Malin - 2 november 2008 19:54

Igår var vi på teatern och kollade på Klungan. Helt sjukt bra och sjukt. Första halvtimmen skrattade jag så jag nästan grät, sen fick jag försöka hejda mig för annars hade jag nog fått lämna lokalen. Vilka människor. Helt fantastiskt att se deras kroppskontroll. Imponerande. Resten av kvällen var seg, kom aldrig igång och var väl inte på något direkt partyhumör heller. Dock måste jag säga att middagen innan klungan hos Haugen var jättemysig! Han kan vår Manders! :o)
Nu har vi precis kommit hem från middag hos A och T, gott som vanligt! Och som vanligt intressant av olika anledningar!
Resten av söndagen tänker jag nu tillbringa i soffan, känner att jag är värd det. Och imorgon kommer bli en lååång och förmodligen rätt jobbig dag. Mer om detta imorgon!

Puss och kärlek

Av Malin - 1 november 2008 16:31

dagens fråga lyder: Varför är jag så törstig?!?!

Ovido - Quiz & Flashcards