Alla inlägg den 22 november 2008

Av Malin - 22 november 2008 16:23

Det är så skönt med helg! Någon som säger emot mig där? Nä, tänkte väl det. Igår var jag, Tesen, Linnea och Kajsa på Biteline och åt. Det var intressant. Efter en och en halv sån där taco var jag proppmätt... Idag har vi ätit makaroner och köttbullar, jag åt en halv tallrik, vilket är väldigt lite för att vara mig, och blev proppmätt igen. Så det går framåt måste man väl säga. Har faktiskt gått ner typ 8-10 kilo så det måste man väl vara nöjd med! Jag har dock några kilon kvar innan jag är nöjd. Men bara jag håller mig till min plan så kommer det nog att gå vägen.
Nog om detta!

Ikväll blir det bara lugnt, Martina och Mona kommer hit och spelar spel. Eller bara dricker kaffe och är sociala, vad vet jag. Jag är iaf jäkligt sugen på att spela typ tv-spel av nåt slag. Men man får väl stå ut med TP eller Alias, eller kanske Domino. Vilket inte är helt fel det heller.

Imorgon är det en månad kvar tills vi lämnar landet. Vi har allting klart så när på växling av pengar. Helt otroligt vad vi är ute i god tid. Men det är nog bra det.

 Åter till soffan!


Adjö!

Ovido - Quiz & Flashcards