Alla inlägg den 11 november 2008

Av Malin - 11 november 2008 21:36

sååå... har jag precis kommit hem från teatern. Har haft grupp idag. Och ja, vad ska man säga. Det har inte direkt varit en av de bästa gångerna innanför dom där väggarna ikväll. Rent utsagt så är jag irriterad. Ganska mycket också! Jag anser, att är man med och där, då ska man vara med och där också. Inte göra en massa andra saker. Fick avsluta med ett rejält gnälligt snack. Skärpning annars blir det bara skit!
Så. Ska inte skriva så mycket mer om det där här, men ändå...
Dagen på jobbet har varit bättre, vi har börjat göra musik nu i våra smågrupper, det blir helt fantastiskt. Ungarna är härligt om dom vill! :o)
Imorgon har jag själv teater, det ser jag fram emot. Var ju inte med förra onsdagen eftersom jag bidde sjuker. Hoppas Jenny har hittat fram något manus som vi får kika på! :o)
Näe, nu ska jag nog gå och lägga mig och dra täcket över huvudet.
Orkar inte vara vaken nu, det är liksom mindre kul att vara vaken, när man är irriterad!


Puss och kärlek iallafall

Ovido - Quiz & Flashcards