Alla inlägg den 30 november 2008

Av Malin - 30 november 2008 17:01

Tjo, så va helgen snart slut. Men inte riktigt än, vi ska till Kajsa och Jesper ikväll först. Igår var det lönelördag och ja, jag syndade faktiskt och drack vin. Så man blev lite på luren. haha. Men det var trevligt. Martina, Anna, Jenny, Cia, Haugen och Steffe var här innan vi skulle på Aveny. Problemet var bara att vi satt kvar här och surrade så länge så när vi väl kom iväg in till stan var det sååå lång kö på Aveny. Där vägrade vi naturligtvis att ställa oss, så vi hamnade på Bishops istället. Men det var lika bra det. Aveny är ju egentligen ingen höjdare tycker jag.
Nu är det snart dags för galan som är på torsdag. Vi har två rep kvar innan. Jenny och jag har lite körrep också att göra. Kanske ikväll, kanske imorgon innan repet.

Nu ska jag dega ner mig i soffan en stund innan det bär iväg.

Tesen är tråkig. Hon har läst tre böcker och är inne på den fjärde, sen i måndags... Kanske borde läsa jag med. :o)

Puss och kärlek

Ovido - Quiz & Flashcards