Alla inlägg den 6 november 2008

Av Malin - 6 november 2008 19:35

Det är ordet som passar när man är hemma från jobbet och är sjuk. Så otroligt tråkigt! Känner mig dock mycket piggare idag, så imorgon tänkte jag åka och jobba. Har öppningen imorgon så det blir inte så sent och det är ju skönt. Har dock två samtal, plus idrott imorgon så jag har det jag gör ändå. :o) Men det är bara kul!
Ja jag kan inte direkt skriva att jag har gjort en massa idag. Har fått lite arbete gjort iaf, lite planering och sånt. Lika bra att passa på när man kan. Längtar dock tills imorgon, för då stänger vi in oss. Vi låser dörren på fredag och låser upp på söndag. Ja, jag ska iofs åka och repa lite på lördagförmiddag, men förutom det ska vi bara vara hemma i helgen och göra så lite som möjligt. Ser fram emot det!!
Insåg just att nästa vecka är så där grym igen. Det är nåntig varje kväll hela veckan. Inte konstigt att man är slut...
Jaja, nu ska jag bänka ner mig i soffan igen.

Puss och kärlek

Ovido - Quiz & Flashcards