Alla inlägg den 27 februari 2009

Av Malin - 27 februari 2009 14:34

Äntligen är det lov. Det behövs nu faktiskt, lite ledighet. Inte för att det på nåt sätt är tråkigt eller jobbigt eller så på jobbet, men ändå. Tänk att bara få vara ledig i några dagar. Det behöver väl alla ibland?! Stora som små. Och dessutom att inte behöva kliva upp tidigt imorgonbitti för att åka och repa teater i flera timmar. Inte förrän på söndag behöver jag åka dit, då vi ska fotografera och sätta ljus. Dessutom har jag styrelsemöte då. Men det kan jag leva med, eftersom jag är ledig på måndag! :o) Det är mer synd om min sambo som ska jobba och som dessutom just nu ligger nerbäddad och inte är riktigt pigg. Tråkigt nu när det är helg. Får verkligen hoppas att det  blir bättre! Förövrigt så har det varit ett underbart väder idag. Det var så jag nästan längtade ut i skidbacken. Skulle vara tokkul att få åka lite skidor snart. Jag hoppas att jag kan få komma iväg nånting iaf, nångång. :o)
Nu är det snart dags för tvättstuga. Kul en fredag, näe. Men jag lyckades byta till mig tvättningen idag istället för igårkväll. Då var vi istället hos Haugen och kollade på hockey. Det var riktigt trevligt! :o)
På återseende!

Puss och kärlek

Ovido - Quiz & Flashcards