Alla inlägg den 12 februari 2009

Av Malin - 12 februari 2009 21:11

ja den är härlig den! Har tillbringat hela eftermiddagen och kvällen med min. Middag hos mor och far. Sen har jag varit hos bror och älsklingarna Wille och Oscar, vad har då vi gjort!?! Jo, vi har spelat innebandy! Jag fick låna Willes målvaktshjälm och handskar, sen slängde han in mig i målet och sköt... haha! Han skjuter så jäkla hårt så jag kommer nog ha blåmärken på min kropp imorgon. :o) Men han skrattade så han höll på att ramla omkull. Så det kan jag leva med! Underbara barn!! Sen så satte vi oss i soffan och kollade lite på Pippi och skrattade gott. Klockan 19 började hockey på tv, så då gav W upp och somnade i soffan. Det är jobbigt att spela bandy med faster. Det var iaf skönt att få komma dit några timmar och bara vara. Det var alldeles för längesen.

Nu ska jag se på Knutby... skrämmande...

Puss och kärlek!

Ovido - Quiz & Flashcards