Alla inlägg den 26 februari 2009

Av Malin - 26 februari 2009 16:01

Äntliigen har jag börjat hittat rätt i min karaktär YR. Senaste repen har varit ganska dåliga och låga i energi för min del. Men igår släppte allt. Pang kändes det i kroppen och det mesta föll på plats. Men jag var rätt trött när jag kom hem efter urladdningen. Men skönt var det!
I helgen är vi "lediga" från teatern. Det känns faktiskt väldigt skönt! Det blir nog en lockdown skulle jag tro. Bara vara hemma och göra ingenting, sooova och njuta av livet. Fast jag är lite sugen på att festa lite på fredag, imorgon alltså. Men jag börjar jobba klockan 6 imorgonbitti så jag är nog inte så pigg på det imorgon. :o) Å andra sidan så har jag faktiskt lov nästa vecka, så då hinner jag vila upp mig lite. Framförallt längtar jag efter att slippa kliva upp 6.30 varje morgon.
Ett till litet Äntligen måste jag väl skriva om också. Fick precis reda på att lillprinsen Oscar har tagit sina första steg idag! :o) Go unge!!
Nu ska jag jobba lite, hade varit kul att sett hockeyn ikväll... Bara en tanke.
Puss och kärlek!

Ovido - Quiz & Flashcards