Alla inlägg den 16 februari 2009

Av Malin - 16 februari 2009 21:51

så har jag inte bloggat igen då på hela långa helgen. Men jag har faktiskt inte haft tid, jag har haft fullt upp med att göra.... ingenting! Helt fantastiskt faktiskt! Jao, vi hade ju teaterrep då i lördags, men i övrigt har helgen sett ut så här... Soffan & CSI. Vad mer kan man begära en helg egentligen???
Idag har det varit jobb igen. Och efter det var jag på massage. Sejtan vad ont i kroppen jag hade, på dom mest konstiga ställen. Typ i muskelfästena i armbågen... hm... tokigt!! Har även varit på möte på teatern ikväll och hunnit med att tvätta och fixa lite. Så ja, det har varit en ganska bra dag och kväll. Har fått mycket gjort! Imorgon och onsdag väntar nya långa dagar, med lång arbetstid och i stort sett direkt till teatern. På torsdag däremot får jag ta det lite lugnt.
En månad och sex dagar kvar till premiär!!

Puss och kärlek

Ovido - Quiz & Flashcards