Alla inlägg den 30 december 2008

Av Malin - 30 december 2008 21:52

Idag har vi varit pà áventyr med Martha och Sara. Vi klev upp alldeles for tidigt, eftersom vi kom hem sent inatt. Taxi till Bahia Feliz och darifran skulle vi aka buss till Las Palmas. Det var bara det att det inte kom nàgon buss. Efter en timme tog vi en taxi tillbaka till Ingles, vi tánkte att det kanske var báttre att komma med en buss dárifràn. Men icke. Efter tvà timmar kom vi tillslut ivag. En timme i buss, livrádd. Dom kór verkligen inte lugnt i detta land. Hua! Sen knatade vi pà i Las Palmas. En trevlig stad. Nu har vi kommit tillbaka igen, trótta som sejtan. Sà det blir nog en lugn kváll hemma pà rummet. Imorgon ska vi till El Rancho och áta middag med Sandra och Fredrik. Och kánner jag oss sjálva rátt sà hamnar vi nog pà Irisch efteràt. Det kan ju inte bli fel! :o)
Om jag ska vara riktigt árlig sà lángtar jag hem till min sáng nu. Hemma pà storgatan. Men jag vill inte àka hem án. Haha! Imorgon har jag bestállt sol, fór nu har det regnat i tvà dagar. Vi har inte mycket till solbránna direkt. Vi fàr nog àka direkt till solariet nár vi kommer hem till Sundsvall igen. ;o)


Hoppas alla fàr en trevlig nyàrafton imorgon nu!

Puss och kárlek!

Ovido - Quiz & Flashcards