Alla inlägg den 10 december 2008

Av Malin - 10 december 2008 22:07

...ja så heter min roll i vår kommande pjäs, Bakgården nästa. Ska bli fantastiskt roligt!! Linnea fick först den rollen och jag en annan, men efter några minuters tystnad och tänkande så tvärvände Jenny och slängde om våra roller, just för att ge oss lite utmaning. Både jag och Linnea blev glada av den idén, så det känns skitkul!! :o)
Nu ska jag lägga mig och läsa igenom manuset igen på den här underbara pjäsen. Den är så fin och söt! Lovely! :o)

Imorgon ska vi ha lucia på jobbet med kidsen. Vi firar lite tidigare. Sen ska vi ut till Bibbi och Ludde imorgonkväll och kramas lite. Dom har ju äntligen kommit hem från USA igen. Det har varit lite tomt faktiskt, på köttbullefronten om inte annat. Hahaha!

Sen så MÅSTE jag bara åka ut till Essvik snart och kramas lite med familjen. Det var ju länge sen nu. Kommer knappt ihåg när jag kramades med min söta lillasyster sist, så kan man ju inte ha det!
Sen tror jag och hoppas jag att Willepojken och Ogge saknar mig lite. Haha! Jag saknar iallafall dom! Så det så!

Näe, nu väntar lite läsning!

Puss och kärlek

Ovido - Quiz & Flashcards