Alla inlägg den 18 december 2008

Av Malin - 18 december 2008 22:25

Jepp, så har man fixat klart all musik till resan då. Det tog bara halva kvällen. Tokigt! Men nu har jag iaf en bra mp3-spelare. Förra året hade jag nog alla Bon Jovis album med, i år har jag fem album med Fu Manchu. Dom är jävligt sköna alltså! Får tacka Rickard som införde detta band i mitt liv genom att tvinga på oss en låt med detta band i vårt band. Hm... nu bidde det lite yrt! För ovanlighetens skull menar jag! Haha!
Imorgon blir en intressant dag på jobbet. Det är våra barn som har planerat upp hela dagen. Så det blir lite disco och lite fika och lite sånt. En riktigt mysig sista dag innan lovet med hela klassen. Ja, vi går ju på måndag också men då ska vi ha pysseldag med hela skolan.

just nu längTar jag faktiskt tills på lördag då jag får träffa mina små prinsar. det var så länge sen jag såg dom nu. Igen... det går alldelEs för lång tid mellan gångerna nu för tiden. undra om jag har för mycket att göra egentligen? det är tur att teatern bara håller på till mars/april i år. Sen tror jag faktiskt att jag ska prioritera musiken ett tag. tEatern tar för mycket tid nu känner jag. jaja, nu ska jag inte snöa in mig i en sån diskussioN.
jag tror faktiskt att jag ska gå och lägga mig istället.

puss och kärlek

Ovido - Quiz & Flashcards