Alla inlägg den 15 december 2008

Av Malin - 15 december 2008 20:56

Ja, idag har det då varit en av dom konstigaste dagar i mitt arbetsliv.
Jag hade öppningen imorse, som vanligt på måndagar. Det var bara det att när jag kom på jobbet klockan 6 var det åtta grader varmt i huset... Det var alltså skitkallt!! Så vad gör man??
Jo, man ringer och väcker chefen, som berättar att är det kallare än 15 grader får man inte ha barnen i skolan. Så vi fick mota hem dom barn som kom och kunde åka. Resten av kidsen fick vara ute hela dan.
Tokigt! Men hur som helst så löste det ju sig ganska så bra ändå. Men det var ändå en helt ny erfarenhet för lilla mig.
Har haft APT och julfest sen ikväll på jobbet, det var trevligt! Så nu har man gjort 14 timmar på arbetet idag. Kanske inte är så konstigt att man är lite trötter. Nu tänker jag faktiskt gå och lägga mig tror jag.
Imorgon ska vi ha bandmöte. Nice! :o)

Puss och kärlek

Ovido - Quiz & Flashcards