Alla inlägg den 11 december 2008

Av Malin - 11 december 2008 20:56

Ja vad ska man säga.

Dagen började bra med luciatåg och underbara ungar som sjöng som änglar! Det var verkligen bra och fint!
Men sen... suck! Jag är helt slut! Det är tufft att vara ensam ibland, vet inte om det beror på att lovet närmar sig, eller om det är att jag själv är trött. Men ja, jag var helt slut när jag tillslut kom ifrån jobbet vid 17.40

Lång dag det när man börjar klockan 8. Tokigt!

Imorgon blir det förhoppningsvis bättre, om inte annat är det ju helg och möjligheten att bara ligga i soffan och tycka synd om sig själv finns.

Vi var iallafall till Bibbi och Ludde efter jobbet och hälsade på. Fick ett fint ljus och en fin tröja i USA-present! Tack för det! :o)
Nu sitter jag och läser manus. Det är iallafall avslappnande!

Men helst vill jag gå och lägga mig, men klockan är ju faktiskt bara nio...

Jaja!



Ovido - Quiz & Flashcards