Alla inlägg den 7 januari 2009

Av Malin - 7 januari 2009 23:20

äre bara jag, eller har nån annan också haft måndag idag? Okej, jag vet att det är så... Man blir lite lätt förvirrad när man börjar jobba igen efter "helg" och det är onsdag??!! Tokigt! :o) Hur som helst så var det rätt skönt att komma igång igen med arbetet. Det var kul att träffa kidsen igen. Många härliga kommentarer som vanligt!
Idag har vi kört igång med teatern igen. Fyra timmar bara... så man är väldigt trött i huvet nu. Jenny kan verkligen det där med att köra slut på oss, både fysiskt och mentalt... Men hon är jävligt duktigt!
Nu ska jag gå och sova, det är alldeles för sent!
Innan jag slutar vill jag bara skriva att jag älskar min bror! Han är världens bästa bror!! Och min bror! Så det så!

Puss och kärlek

Ovido - Quiz & Flashcards