Alla inlägg den 5 januari 2009

Av Malin - 5 januari 2009 06:43

... känns det som att det är. Fast klockan börjar närma sig 7. Alldeles för tidigt var det att kliva upp imorse för lilla mig, har inte riktigt kommit i fas än efter semestern. det verkar dock bli en lugn dag på bygget så man får trösta sig med det. Efter jobbet idag ska jag till Bergsåker och repa inför Lenas show som jag ska vara med på imorgon. Har inte direkt någon större koll på vad jag ska göra egentligen, man får gå på rutin. :o) Jag vet iaf vilka låtar som förväntas sjungas, det är iaf nåt. Haha! Varför vara förberedd när man kan vara oförberedd, det blir mer match då.
Ikväll ska vi till Bibbi och äta middag, jag hoppas vi får nåt gott! :o) Men det får vi ju alltid, hon kan inte misslyckas! Smörning... ;o) Men sant!
Näe, man kanske ska försöka få nånting gjort medan man väntar in första barnet. Ha en bra dag ute i kylan! Återkommer ikväll.

Ovido - Quiz & Flashcards