Alla inlägg den 7 februari 2011

Av Malin - 7 februari 2011 17:18

... ja sorry bästa bror! Men jag kan inte låta bli att säga detta... DET VÄRSTA JAG VET ÄR TRAKTORER I TRAFIKEN!!! Fy fan! Jag bli så arg!! Det finns inget som kan göra mig så irriterad som dessa traktorer som kan förstöra en hel morgon! Som imorse, åkte hemifrån pigg och vid gott humör! Kom halvvägs och då dök den upp... den där jävla traktorn!! Alltid alltid dessa jävla traktorer!! Och inte fan kommer man förbi dom heller... Näe man får vackert åka där bakom dessa metrar... och det tar sån jävla tid!!!! Jag vet, det är kanske löjligt! Men det kan va en skillnad på 5-7 minuter!! Näe, bort med traktorerna från gatorna!!! Eller inför traktorfiler!! Bläää!!!


Ikväll blir det rep med bandet!! Ser fram emot det!! För jag vet att jag slipper iaf traktorer på väg till replokalen!! ;o)


Puss och kärlek

Ovido - Quiz & Flashcards