Alla inlägg den 2 februari 2011

Av Malin - 2 februari 2011 21:28

Typ det jag skulle behöva nu! :o) Skakar mer än vanligt, och då beror det INTE på att jag är arg!! hahaha!!

Idag har vi hunnit med en hel del faktiskt. Förutom en hel arbetsdag så har jag tränat, tvättat och fixat till Fiona lite. Det känns väldigt skönt nu när tvätten är klar! :o) Nu längtar jag bara till helgen så man får dega ner sig i soffan med hjärtat och se på tv-serier. Det är livet det!! ;o) Fast först är det en torsdag med jobb och mer träning, på TK, och en fredag med lite jobb och en myskväll med bästa Kajsa och lillfisan!! Sen blir det till att spendera resten av helgen med en nyslutadrökfrigalentyckasyndomfru!! ;o) Så jag har verkligen mycket att se fram emot! :o) Kommer bli fantastiskt bra!!


Puss och kärlek

Ovido - Quiz & Flashcards