Alla inlägg den 19 maj 2009

Av Malin - 19 maj 2009 20:52

Jahapp. Så har jag suttit och lyssnat på lite musik idag efter jobbet. Först var det för att hitta lite nya idéer till bandet. Vi behöver lite nya låtar att repa in. Så började jag lyssna på Fix you med Coldplay. Låten är ju helt sagolik! Så mäktig! Sen fortsatte jag att lyssna på en till Coldplay låt, och en till och en till... Har börjat inse att dom faktiskt är ganska så bra!
Idag har det varit en lite annorlunda dag. Har tillbringat största delen av dagen ute i skogen görandes mat på stormkök. Det var trevligt, synd på vädret bara! Har lite träningsvärk i ryggen idag också efter gårdagens krattning i några timmar. Men det är skönt med träningsvärk. Imorgon ska jag upp tidigt igen och promenera. Nice!
Näe, nu ska jag njuta av lugnet ett tag till innan Tesen kommer hem. Hon är på nån föreläsning. :o)

Puss och massa kärlek

Ovido - Quiz & Flashcards