Alla inlägg den 12 maj 2009

Av Malin - 12 maj 2009 22:09

...och jag tittar inte. Ja, ni som känner mig förstår hur illa det rimmar!! Men det beror på att jag varit och repat och precis kommit hem. Till en sambo som hatar schlager, så jag har inte så mycket att välja på när jag inte paxade tvn först! ;o) Hoppas dock att det går bra för oss så vi går till final. Inte för att jag kommer kunna se finalen men ändå!
Vi har som sagt spelning på lördag och har haft genrep inför genrepet på torsdag. Det gick väl sisådär om jag ska va ärlig. Å andra sidan är det bra! Vi ska ju vara som bäst på lördag! Vilket jag vet att vi kommer vara!! Ska bli riktigt kul iaf!! :o)
Näe, nu ska jag dega en stund. Har haft en lång dag!! Imorgon kommer en ny. Så ska vi dock gå på bio och se premiären på Änglar och demoner! :o)

Puss och rock ;o)

Ovido - Quiz & Flashcards