Alla inlägg den 2 maj 2009

Av Malin - 2 maj 2009 12:57

Jajemen, så är det maj då... härligt! Äkta vårmånad! Nu är snart sommaren här. Igår satt vi ute på balkongen i stort sett hela dagen och kvällen och hade det mysigt. Först själva, sedan med diverse nära och kära. Bland annat var min käre bror på besök och festade med oss. Det var riktigt kul! Det var länge sen vi hade roligt tillsammans... så det var kanoners! :o) Bilden säger kanske det mesta!!...
Idag ska vi hjälpa svärmor att flytta. Dock kan varken jag eller Tesen lyfta och bära saker, så vi kommer nog mest att stå och peka, eller bara sprida glädje. Haha! Ikväll ser jag fram emot en sån här underbart tråkig kväll. Helst ligga i soffan och kolla på csi... eller nåt! :o)
Jaja, nu ska jag sätta mig på balkongen en stund till innan det är dags att åka till Bibbi.

Puss och kärlek

Ovido - Quiz & Flashcards