Alla inlägg den 16 december 2009

Av Malin - 16 december 2009 22:19

Har ÄNTLIGEN fått pussa på mina älsklingspojkar! Det var såå länge sen att jag inte ens minns när det senast var! Åkte från jobbet, hem och plocka upp frugan, ut till Kvissle och plocka upp farmor och farfar... Upp på Essvik, öppnar dörren och säger hej. Då hör jag "MAAAAAAALIIIIIIIIN" och rusande kommer Wille och slänger sig runt halsen på mig! Det var inte bara jag som saknat dom med andra ord... ;o) Goungar, dom bästa i världen!! Och lilleman han bara skrattar och busar och hejar på Timrå! Haha, dom har gjort min dag idag som för övrigt har varit ganska skit! Men jag somnar nog ikväll med ett leende på läpparna bara av tanken av världens finaste William & Oscar!!


                      

                           Wille <3                                Ogge <3        

Ovido - Quiz & Flashcards