Alla inlägg den 10 december 2009

Av Malin - 10 december 2009 17:02

Till mig själv som har namnsdag idag! Inte så mycket att fira när man blivit äldre, men jag kommer ihåg att det firades när jag var liten. Fick alltid tårta och present! Är lite trött idag. Längtar mer och mer till nästa lördag då vi lämnar kalla Sverige och åker till sommaren i två veckor! Ska bli riktigt skönt!! Nu sitter jag hemma och väntar på att min kärlek ska komma hem! <3

Imorgon är det lucia på programmet på jobbet, sen ska jag jobba på fritids på eftermiddagen, ska bli skoj! :o) Sen på kvällen kommer pojkarna hit och hälsar på en stund. Får se vad det blir för tok då! :o) Lördag är det julpyssel och julmiddag på teatern! Sen på söndag är det middag hos Anna och Tommy... Så det är fullt upp! Just därför ser jag extra fram emot kvällen, då vi inte ska göra nånting!! :o)

Puss och kärlek

Ovido - Quiz & Flashcards