Alla inlägg den 2 december 2009

Av Malin - 2 december 2009 20:34

Japp! Nu är jag less på att vara hemma och på att vara sjuk! Mår dock bättre idag så min förhoppning är att jag kan jobba  på fredag! Det verkligen suger att vara sjuk! Dock är det inte så konstigt att jag är det efter en hård höst och sjuka människor omkring... Men nu är det dags att bli frisk igen! En dag till sen tänker jag vara frisk, så det så!! Hoppas bara att min kropp håller med mig!

Nu ska jag mysa med min fru!! <3


Puss och kärlek

Av Malin - 2 december 2009 08:55

Så är man hemma sjuk då. Fy fan vad trist och tråkigt det är! Har varken tid eller lust att vara hemma, men ligger man med feber så har man väl inget val antar jag.

Nu ska jag bara se till att jag blir frisk så fort som möjligt!!


Puss och kärlek

Ovido - Quiz & Flashcards