Alla inlägg under september 2008

Av Malin - 1 september 2008 21:28

Första inlägget i min nya blogg.

Det är väl den tredje eller fjärde bloggen jag har nu, men jag har alltid på nåt sätt lyckats glömma bort att skriva i dom och sen har jag glömt bort så väl användarnamn, lösenord och adress till själva bloggsidan, så då är det på nåt sätt svårt att fortsätta. Denna gång ska jag iaf göra ett vettigt försök.


Tesen åkte till Kreta igår så det ekar tomt i hemmet. Första gången vi nånsin är ifrån varandra, så det känns lite konstigt och ja, det är faktiskt jobbigt. Men det är ju bara en vecka så man får väl försöka stå ut.


Igår hade vi ledarmöte på teatern. Känns skönt att det drar igång snart. Längtar efter att få sätta igång och ha roligt med kidsen. Jag och Anne bildar ett nytt radarpar och det ser jag verkligen fram emot.


Imorgon fyller lillebror 27 år. Märkligt med tanke på att jag bara är 20... ;o)



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards