Alla inlägg den 4 september 2008

Av Malin - 4 september 2008 21:15

Åh vilken rolig rubrik, eller inte. Men det är väl så jag känner just nu. Vaknade upp imorse och kände direkt att jag håller på att bli sjuk. Det har jag varken tid eller lust med just nu... Ont i halsen, kroppen och snorig. Då kan jag inte annat än säga BAJS! Mogen som man är...

Har varit på utbildning idag, verkligen intressant måste jag säga! Och det var inte ironiskt menat, det VAR bra! Många nya tankar och ahaan.

Hoppas verkligen jag vaknar upp imorgon och är pigg. Ska nämligen ut med boysen i bandet imorgonkväll och dricka upp vårt gage för två spelningar.

Och på söndag ska jag ju sjunga så då måste jag också va frisk och kry...

Äh, man ska väl inte tänka så mycket kanske... Men det är liksom så tomt här hemma just nu så jag har inte så mycket annat att göra. Va hos Haugen och lånade 4 filmer, men jag har under de 3 timmarna jag varit hemma inte orkat slå på nån av dom än... Och nu ska jag nog sova istället kanske. Eller jag vet inte. Känner mig lite off och yr. Detta blir nog ett sånt där inlägg som jag kommer att fundera över när jag läser det om några månader. Vad var det för fel på mig den där kvällen egentligen?!


Winnerbäck är kungen!

Och om du är varg, så är jag rädd...



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards