Alla inlägg den 18 maj 2012

Av Malin - 18 maj 2012 09:38

Jag gillar långhelger! Ogillar dock att jag är ledig men frun måste jobba!

Längtar till sommaren nu! Lite värme skulle sitta fint!

Är jättesugen på att åka en vecka till vårt favvoställe på Grancan, men jag får nog fortsätta drömma om det! =)

Funderar på vad vi ska göra av semestern i år...

Ja, det är mycket nu! =) Men mest angenäma problem måste jag ju ändå tycka!

Frun chockade till igår! Vi spelade varsin rad på oddset.. kvartsfinalerna i hockey. Jag hade ett rätt... Tesen tippade in alla matcher, även att Tjeckerna skulle vinna över Sverige! Hon fick även in rätt resultat i den matchen 3-4. Haha!

Så där vann vi lite mer än en tusing! Helt okej! =) Så från och med nu är det inte jag som är den som tippar i familjen...

Nu ska jag göra mig klar för en tripp in till stan. Lunchdejt med hjärtat är inbokat, sen kanske det blir lite mingel på byn!


2 veckor till rockfest!!


Puss och kärlek

Ovido - Quiz & Flashcards